دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 15 شهریور 1401/ شماره 595
عناوین خبری امروز: کاهش رقابت پرمصرف ها با افزایش عرضه, افزایش نیما، 56 تومان شد, روز آرام دلار آزاد, ثبات نسبی در قیمت های بازار, عقب نشینی برنت به 93 دلار, ادامه کاهش بورس تهران

کاهش رقابت پرمصرف ها با افزایش عرضه
مطابق روزهای سه‎شنبه، معاملات پلی اتیلن ها، پت های بطری و نساجی، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS، امروز در بورس کالا انجام شد. کاهش قیمت پایه‌ی عمده کالا و همچنین افزایش عرضه ها، رقابت ها را امروز نزولی کرد. گروه سنگین تزریقی، سنگین بادی و سبک فیلم بیشترین کاهش رقابت ها را داشتند. سنگین تزریقی از 4 تا 52 درصد به قیمت پایه تا 39 درصد، سنگین بادی از 1 تا 6 درصد به قیمت پایه تا 3 درصد و سبک فیلم از 4 تا 12 درصد به 1 تا 8 درصد رقابت کاهش پیدا کردند. گروه پت بطری و پلی استایرن انبساطی نیز امروز کاهشی بودند و پت بطری از 2 تا 8 درصد به 1 تا 6 درصد و پلی استایرن انبساطی از 42 تا 49 به 16 درصد رقابت کاهش داشتند. تنها گروه سنگین اکستروژن بود که رقابت های آن افزایشی شد و از 2 تا 8 درصد به 7 تا 12 درصد رقابت رسیدند.

افزایش نیما، 56 تومان شد
دلار نیمایی که از یکشنبه تا دیروز 32 تومان افزایش داشت و به 26 هزار و 600 تومان صعود کرد امروز نیز روند افزایشی داشت و با 56 تومان رُشد به 26 هزار و 655 تومان رسید. میانگین روزانه امروز نیز در محدوده 26 هزار و 700 تومان سپری شد که این نشان از افزایش بیشتر نیما در روزهای آینده دارد.
روز آرام دلار آزاد
دلار آزاد که بازار دوشنبه را با قیمت 30 هزار و 180 تومان به پایان برده بود، امروز نوسان کمی داشت و تا ساعت 15، 30 هزار و 170 تومان پیشنهاد می شد. در صرافی ملی هم هر دلار آمریکا با 24 تومان کاهش نسبت به دیروز، 28 هزار و 572 تومان قیمتگذاری شد.

ثبات نسبی در قیمت های بازار 
قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس قیمت ها عمدتا بدون تغییر و در بعضی از گریدها تا 400 تومان کاهش ثبت شد. پ پ نساجی امروز بدون تغییر تا 400 تومان کاهش داشتند. پ پ های شیمیایی نیز عمدتا به جز کالاهای rp340 که 300 تا 500 تومان کاهش داشتند بدون تغییر نسبت به روز گذشته پیشنهاد شدند. گروه پی وی سی نیز 100 تا 200 تومان اُفت قیمت داشتند.

عقب نشینی برنت به 93 دلار
برنت که معاملات امروز را با همان بازه قیمتی دیروز یعنی 95 دلار آغاز کرده بود، در ادامه کاهشی شد و با 2.5 دلار کاهش به 93 دلار رسید. آخرین قیمت برنت: 93 دلار

ادامه کاهش بورس تهران
بعد از کاهش مختصر روز گذشته، امروز شاخص کل 5 هزار واحد ریزش داشت و در خاتمه معاملات بازار سرمایه، شاخص کل به 1 میلیون و 420 هزار رسید.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟